Albanian Climbing Festival

Albanian_Climbing_Festival.jpg

cms_3992/foto_1_.jpg

Nga data 27 deri ne 29 maj, do te zhvillohet ne Shqiperi edicioni i dyte i Albanian festival Climbing, organizuar nga Rock Tirana Climbing Center palestra e pare e Climbing ne Shqiperi.

Pas edicionit te pare qe u zhvillua ne Gjipe, e njohur per shkembinjte e pjerret dhe te bardhe qe perfundojne ne thellesine blu te detit Jon, ne jug te Shqiperise, edicioni i dyte i festivalit do te pritet ne Permet, ne jug.lindje te vendit neper majat e kanionit te Benjes. http://invest-in-albania.org/second-edition-of-albanian-climbing-festival-may-27th-29th/

cms_3992/foto_2.jpg

Ne folem me Elion Cikopani nje nga organizatoret e ketij festivali. Me poshte intervista e tij per te kuptuar me shum mbi festivalin.

cms_3992/foto_3.jpg

Si ka lindur idea e ketij festivali, cilet jan nismetaret e tij?

Arsyeja e organizimit eshte per te promovuar dhe zhvilluar climbing ne Shqiperi, ne nivel kombetar dhe nderkombetar . Nismetaret e tij jane Rock Tirana Climbing Center Palestra e pare ne Shqiperi per climbing

Dhe deri sa Te regjistruar arrijne, duke i bazuar ne vitin e kaluar?

Edicioni i pare i mbajt vjet ne Gjipe. Ne menduam qe do te ishte nje grup i vogel pjesemarresish qe nuk do ti kalonin 100, por pjesemarrja qe e madhe me rreth 350 persona ku te pakten gjysma ishin te huaj. Kete vit deri sot priten te vijne diku tek 150/200 persona.

A mendoni se jane kushtet e favorshme per keto lloje sporti e aktiviteti ne Shqiperi?

Shqiperia ka shume shkembinj me cilesi shume te mire, dhe patjeter qe eshte e favorshme. Ne ndaj nxitemi qe te shtojme keto itinerare duke i pajisur me masa mbrojtese, ne menyre qe te zhvillojme dhe aktivitetet sportive e turistike ne gjithe Shqiperine, per kete arsye Festivali dhe leviz nga nje vend ne tjetrin cdo vit Kush e mbeshtet festivalin.

A keni pasur mbeshtetjen e ministrise se sportit dhe turizmit?

Mbeshtetje me se shumti kemi patur nga komuniteti nderkombetar i climbing, dhe fare pak nga ministria apo bashkite. kryesisht ne dhenie lejesh. Ndaj kemi ngritur Festivalin per te gjetur fonde per te zhvilluar climbing

Albanian Climbing Festival

cms_3992/bandiera_.jpgDal 27 al 29 maggio si svolgerà in Albania la seconda edizione del Albanian Climbing Festival, organizato da Rock Tirana Climbing Center la prima palestra di Climbing in Albania.

Dopo la prima edizione del festival tenutasi a Gjipe, nel profondo sud del paese, conosciuta per le altezze ripide di rocce chiare che si affacciano ad un blu immenso e trasparente questa seconda edizione si terrà a Permet nel sud-est dell’Albania, arrampicandossi nei canion di Benja. http://invest-in-albania.org/second-edition-of-albanian-climbing-festival-may-27th-29th/

Noi abbiamo parlato con Elion Cikopano uno degli organizzatori del Festival. Qui la sua breve intervista per capire di più di questo evento.

G. Come è nata l’idea di questo Festival, chi sono i suoi promotori?

E.C. I promotori del Festival sono Rock Tirana Climbing Center, la prima Palestra di Climbing in Albania. La ragione che ci ha spinto è per promuovere e svilupare il Climbing in Albania a livello nazionale e internazionale.

G. Fino a quanti iscritti arrivano, se prendiamo in considerazione gli iscritti dell’anno scorso?

E.C. La prima edizione si è tenuto a Gjipe, pensavamo che ci sarebbe un piccolo gruppo di massimo 100 persone ma sono arrivati quasi 350 persone di cui la mettà erano stranieri. Quest’anno contiamo quasi 200 iscritti fino ad’oggi.

G. Pensate che ci sono le condizioni favorevoli in Albania per questo tipo di sport e attività?

E.C. L’Albania ha tante rocce di qualità e molto favorevoli. Per questo motivo ci spingiamo ad’aumentare i nostri itinerari attrezzandoli con le misure di protezione adatte in modo che si sviluppino e esercitano attività sportive e turistiche in tutto il paese, per questa ragione il Festival si svolge e si muove in luoghi di diverse cità in Albania.

G. Chi sostiene il festival. Avete avuto l’appoggio del Ministero degli Sport e del Turismo?

E. C. Il maggior sostegno lo abbiamo avuto dalla comunità internazionale del climbing e molto poco dal Ministero e dai comuni questo solo a livello di permessi. Per questo motivo abbiamo creato il Festival, per trovare fondi e mandare avanti lo sviluppo di questo sport bellissimo.

Marsela Koci

Tags:

Lascia un commento



<<Pagina Precedente | Stampa | Torna Su


Meteo


News by ADNkronos


Politica by ADNkronos


Salute by ADNkronos


App